Op donderdag 23 juli – tijdens de iconische Dag van Groesbeek – komt de route van de Nijmeegse Vierdaagse weer langs onze locatie in Heumen. Net als voorgaande jaren openen wij graag onze deuren.
We zorgen die ochtend voor:
Een toilet is uiteraard aanwezig!
Wil jij langskomen? Meld je dan via het formulier op deze pagina eenvoudig aan. Zo zorgen we ervoor dat alles op rolletjes loopt en iedereen van een warm ontvangst kan genieten.
We kijken ernaar uit jullie op donderdag 23 juli te verwelkomen in Heumen. Tot dan!